Αλλαγές Προϊόντων - Electric-Shop :: ηλεκτρικές συσκευές, ηλεκτρονικά, gadgets, κινητά τηλέφωνα

ΕΙΣΟΔΟΣ

Δεν έχεις λογαριασμό;

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
23210 39085-4
  • Σας ενημερώνουμε ότι λογω της παράτασης του lockdown οι αποστολές των εμπορευμάτων θα ξεκινήσουν μετά τις 15/12.Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 11:00 -14:00 και 18:30- 20:30.

> Παραγγελίες - Αποστολές

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00-21:00 ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 9:00-15:00

Η αγορά από την ιστοσελίδα μας υπάγεται σε συγκεκριμένους κανόνες όσο αφορά την αγορά, αποστολή, και επιστροφή των προϊόντων, καθώς και την ακύρωση της παραγγελίας. Πριν συνεχίσετε με τις αγορές, σας παρακαλούμε να διαβάσετε τους παρακάτω κανόνες:

Αγορά Προϊόντων
Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει για την αγορά του περιεχομένου του καλαθιού
  • με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας ή
  • με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
    οι μικρες ηλεκτρικές συσκευές αποστέλονται με COURIER και έχουν εξοδα μεταφοράς σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ .


Στη περίπτωση της κάρτας, ο πελάτης κατευθύνετε σε ασφαλή ιστοσελίδα μέσω της πλατφόρμας του skroutz.gr, στην οποία δίνει τα στοιχεία της κάρτα του. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτα γίνεται το βράδυ της ίδια ημέρας. Το κατάστημα μας θα εκδώσει απόδειξη για την αγορά της παραγγελίας, αλλά αν το επιθυμεί ο πελάτης μπορεί να εκδοθεί και τιμολόγιο.

Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:  Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. 
Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Οι παραγγελίες πρέπει να εξοφλούνται εντός 24 ωρών από την ώρα της παραγγελίας . Μετά το πέρας των 24 ωρών διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα.

Τι σημαίνει η ένδειξη κατόπιν παραγγελίας,1-3 ημέρες, 4-7 ημέρες σ’ ένα προϊόν;
Προϊόντα με αυτήν την ένδειξη σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμα στην αποθήκη του καταστήματος μας και θα χρειαστεί να τα παραγγείλουμε από την προμηθεύτρια εταιρία. Δεν φέρουμε ευθύνη αν το προϊόν είναι σε έλλειψη στην αποθήκη της προμηθεύτριας εταιρίας ή ακόμα και αν έχει καταργηθεί το συγκεκριμένο μοντέλο. Σε περίπτωση όπου το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αποθήκη της προμηθεύτριας εταιρίας, ως χρόνος αποστολής ενός προϊόντος τηρούνται κανονικά οι επιπλέον αναμενόμενοι Χρόνοι παράδοσης.
Τι γίνεται αν ένα προϊόν είναι σε έλλειψη από την προμηθεύτρια αντιπροσωπεία;
Η εταιρία μας δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση αν ένα προϊόν είναι σε έλλειψη από την προμηθεύτρια εταιρεία και δεν είμαστε σε θέση να τηρήσουμε τους αναμενόμενους χρόνους παράδοσης.
Τι γίνεται αν ένας κωδικός προϊόντος έχει καταργηθεί / αποσυρθεί από την προμηθεύτρια αντιπροσωπεία;
Κάνουμε τα πάντα ώστε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να είναι πλήρως ενημερωμένο. Δυστυχώς αυτό δεν είναι πάντα εφικτό διότι πολλές φορές η προμηθεύτρια εταιρία δεν μας ενημερώνει εγκαίρως. Καμία ευθύνη δεν έχουμε σε περίπτωση που συμβεί να έχει καταργηθεί ένας κωδικός και να μη μπορούμε να παραδώσουμε το συγκεκριμένο προϊόν.

Αποστολές προϊόντων

Σε ποιές περιοχές της Ελλάδος κάνετε αποστολές;   Κάνουμε αποστολές σε όλη την Ελλάδα. 
Η παράδοση των προϊόντων είναι επί πεζοδρομίου εκτός κάποιων εξαιρέσεων  που αναφέρονται παρακάτω.
  • Η ενημέρωση για την ημέρα και ώρα παράδοσης γίνεται από την μεταφορική εταιρία η οποία ενημερώνει τον πελάτη για τις ώρες παράδοσης  σύμφωνα με το πρόγραμμα παραδόσεων που έχει.
  • Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση να γίνει συγκεκριμένη ημέρα και ώρα επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος το όποιο θα ζητηθεί από την μεταφορική.  
     
  • Εάν ο πελάτης δεν καταφέρει να είναι στη θέση του, και δεν έχει ενημερώσει το κατάστημα, χρεώνεται επιπλέον 20€ για την επόμενη προσπάθεια παράδοσης. 
  • Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο στις εργάσιμες ημέρες.

• Courier (για αποστολές μικροσυσκευών σε ολόκληρη την Ελλάδα)
• Συνεργαζόμενες Μεταφορικές Εταιρίες (για αποστολές προϊόντων μεγάλου όγκου/βάρους)

Για τις παρακάτω περιοχές, η παραλαβή των εμπορευμάτων θα γίνεται από το γραφείο της μεταφορικής εταιρείας
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΑΜΦΙΣΣΑ – ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ – ΑΡΤΑ – ΒΟΝΙΤΣΑ – ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ – ΖΑΚΥΝΘΟΣ – ΘΗΒΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΕΡΚΥΡΑ – ΚΩΣ  – ΛΕΥΚΑΔΑ  – ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ – ΡΟΔΟΣ – ΣΚΙΑΘΟΣ – ΣΚΟΠΕΛΟΣ – ΣΟΥΦΛΙ – ΧΑΛΚΙΔΑ – ΧΙΟΣ

Χρόνοι Παράδοσης
Πόσο καιρό θα περιμένω για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Αναμενόμενοι Χρόνοι παράδοσης για προϊόντα τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα στην αποθήκη τους καταστήματος:
• Νομός Θεσσαλονίκης: 1 – 3, ημέρες
• Ηπειρωτική Ελλάδα (εκτός Θεσσαλονίκης): 2 – 5 ημέρες
• Νησιωτική Ελλάδα: 4 – 7 ημέρες υπό κανονικές συνθήκες
Σημείωση: Σε όλες τις περιπτώσεις φροντίζουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για το αναμενόμενο κόστος και για το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να σας παραδοθεί η παραγγελία σας.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή .

Αποστολή εντός Θεσσαλονίκης

Τα εμπορεύματα αποστέλλονται εντός πολεως της Θεσσαλονίκης και τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω τών 250€(εξαιρούνται  προϊόντα λόγω της ιδιαίτερης φύσης τους οπως προιόντα τεχνολογίας, τηλεοράσεις κ.λ.π και καποιες εξαιρέσεις που αναφέρονται ρητά στη περιγραφή τους)


Για ποιες περιοχές της Θεσσαλονίκης ισχύουν τα Δωρεάν Μεταφορικά;
Οι περιοχές της Θεσσαλονίκης όπου ισχύουν τα Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 250ευρώ είναι:
• Κέντρο Θεσσαλονίκης
• Αμπελόκηποι – Μενεμένη
• Νεάπολη – Συκές
• Κορδελιό – Εύοσμος
• Καλαμαριά
• Δ. Παύλου Μελά
• Πυλαία

οι μικρες ηλεκτρικές συσκευές αποστέλονται με COURIER και έχουν εξοδα μεταφοράς σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ και εντος της Θεσσαλονικη και τα ελάχιστα μεταφορικά είναι 3,00(ΤΡΙΑ ) ευρώ εκτός νησιών.

Αποστολή με εταιρία ταχυμεταφοράς ( courier )
για αποστολές μικροσυσκευών σε ολόκληρη την Ελλάδα προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχεία και ασφαλής μεταφορά και παραλαβή τους, σε κόστος που ποικίλει ανάλογα με το βάρος και, σε ορισμένες περιπτώσεις, τον όγκο του προϊόντος
Η παραγγελία σας αποστέλλεται στη διεύθυνση που μας υποδείξατε κατά την παραγγελία σας με εταιρία ταχυμεταφοράς ( courier ). Η παράδοση της παραγγελίας πραγματοποιείται συνήθως από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, από την ημέρα αποστολή των εμπορευμάτων, εκτός από ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας οπού ο χρόνος παράδοσης φτάνει έως και 5 εργάσιμες ημέρες.

*Για παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης, υπόλοιπη ηπειρωτική ΕΛΛΑΔΑ * ισχύουν τα Δωρεάν Μεταφορικά σε επιλεγμένα προιόντα με την ρητή σήμανση ότι τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν σε πόλεις της ηπειρωτικής Ελλαδος παραλαβή απο γραφείο μεταφορικής.

Για συσκευές μεγάλου όγκου ( πχ. , ψυγεία, κουζίνες, κτλ), η αποστολή γίνεται μέσω συμβατικής μεταφορικής εταιρίας Το κόστος μεταφοράς εξαρτάται από τον όγκο, το βάρος του προϊόντος και την απόσταση μεταφοράς .

Αποστολή με συμβατική μεταφορική εταιρία

σε κάθε περίπτωση το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη

Για αντικείμενα μεγάλου βάρους ή όγκου παραδίδουμε δωρεάν σε μεταφορική της επιλογής σας που έχει έδρα την Θεσσαλονίκη και κάνει ο πελάτης την συνενόηση για το κόστος το οποίο και πρέπει να διευκρινίσει κατά την παραγγελία. ή αναλαμβάνουμε την αποστολή με συνεργαζόμενη μεταφορική της εταιρείας μας κατόπιν συννενοήσεως για το κόστος, τα είδη αυτά μεταφέρονται έως την είσοδο του σπιτιού ,ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ Για τις περιπτώσεις αυτές, πρέπει να προηγείται συνεννόηση με το τμήμα πωλήσεων.
. Δεν περιλαμβάνει εγκάτασταση συσκευών,μεταφορά διπλών ψυγείων (ψυγεία-ντουλάπες), χρήση ανυψωτικού μηχανήματος ή μεταφορά σε όροφο.Θεσσαλονίκης);
Τα προϊόντα παραδίδονται “επί πεζοδρομίου” της διεύθυνσης που ορίστηκε κατά την παραγγελία (στην είσοδο της πολυκατοικίας). Δεν υπάρχει η δυνατότητα ο πελάτης να ζητήσει την μεταφορά του προϊόντος σε κάποιον όροφο. Θα πρέπει να αναλάβει μόνος του και με δική του ευθύνη τη μεταφορά του προϊόντος σε κάποιον όροφο. Η εταιρία μας δε ευθύνεται σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει το προϊόν σε αρίστη κατάσταση και εκ των υστέρων το προϊόν χτυπηθεί κατά την διαδικασία μεταφοράς του στο τελικό σημείο τοποθέτησης του.

Συγκεντρωτικά τα μεταφορικά είναι:

- Για την Νησιώτικη Ελλάδα

Λόγω του ιδιαιτέρου βάρους και όγκου των εμπορευμάτων επιπλέον χρέωση κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη )*

Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το κόστος μεταφορικών από το Electric eshop μέσω τηλεφώνου μόλις ληφθεί η παραγγελία.

Το κατάστημα έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τον πελάτη και να κανονίσει την ημέρα παράδοσης. Εάν ο πελάτης δεν καταφέρει να είναι στη θέση του, και δεν έχει ενημερώσει το κατάστημα, χρεώνεται επιπλέον 20€ για την επόμενη προσπάθεια παράδοσης. 
Τέλος, το κατάστημα υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη εάν η παραγγελία μπορεί να παραδοθεί στην ημερομηνία που έχει ζητηθεί. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο στις εργάσιμες ημέρες εκτος Σαββατου.



Παραλαβή προϊόντων:
 
Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: 
- Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

1ο χλμ Σερρών – Νιγρίτας, Τ.Κ. 62500 ΣΕΡΡΕΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΑ
+302321039085-4 / +302321039084
+302321039083 / +302321039300

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 21:00μ.μ

Σάββατο: 09:00 - 15:00

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!