Σας ενημερώνουμε ότι λογω της παράτασης του lockdown οι αποστολές των εμπορευμάτων θα ξεκινήσουν μετά τις 15/12.Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 11:00 -14:00 και 18:30- 20:30.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που τα συνοδεύουν και της συσκευασίας τους σε άριστη κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Για την αποφυγή της ταλαιπωρίας των πελατών, είναι καλό να ελέγχεται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να ειδοποιήσουν την εταιρεία σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων στην συσκεύασια τους κατα την ώρα της παράδοσης και να μην τα παραλαβούν απο την μεταφορική .Σε περίπτωση παραλαβής προιόντων απο τον πελάτη με εμφανή ελαττώματα στην συσκευασία δεν μπορεί να γίνει επιστροφή των προιόντων. Η εταιρία μας δε ευθύνεται σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει το προϊόν σε αρίστη κατάσταση και εκ των υστέρων το προϊόν χτυπηθεί κατά την διαδικασία μεταφοράς του στο τελικό σημείο τοποθέτησης του. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Electric eshop για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και το κόστος της επιστροφής τους.
Οι πελάτες της Electric eshop θα πρέπει να κοινοποιούν εγγράφως ή με fax την επιθυμία τους για επιστροφή των προϊόντων που αγόρασαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα αναφέροντας ημερομηνία, αριθμό παραστατικού αγοράς και την επιθυμία της επιστροφής εντός της ημέρας και θα λάβουν έγγραφη έγκριση επιστροφής από την Electric eshop (fax 2321039300 – τηλ 2321039085 & 2321039300 ) Οι πελάτες της Electric eshop έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν και να ζητήσουν την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Electric eshop παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγέλθηκαν, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του προϊόντος.
Οι πελάτες της Electric eshop έχουν το δικαίωμα της επιστροφής των προϊόντων που αγόρασαν με χρέωση της Εταιρείας σε όσες περιπτώσεις η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία τότε η Electric eshop δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που ο πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του και αφετέρου με τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η Electric eshop θα παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Electric eshop , η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται, στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρειας και, στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη από το κατάστημα της.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Electric eshop έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της έναντι του πελάτη Όλα τα διατιθέμενα από την Electric eshop προϊόντα φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται σχεδόν πάντοτε από γραπτές οδηγίες χρήσης. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια 2 χρονια από την ημερομηνία της αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς συσκευής, δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής και δεν εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» στον browser σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2321039083&2321039300 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος,εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παράδοση του, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που μπορείτε να ζητήσετε από το τμήμα πωλήσεων ή και να βρείτε παρακάτω το υπόδειγμα -
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται: - Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της electric-eshop και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση. - Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν. - Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή. - Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους. - Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.). - Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης. - Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.
Με εκτίμηση, electric-eshop
ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Αγαπητή Electric-eshop Σας γνωστοποιώ, ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση εξ’ αποστάσεως με:
αριθμό παραγγελίας:
ημερομηνίας:
Τα προιόντα της ανωτέρω παραγγελίας μου τα παρέλαβα στις:
Αποστολέας
Όνομα:
Επώνυμο:
Διεύθυνση:
Ταχυδρομ. κώδικας:
Τόπος:
Υπογραφή:
Τελικές διατάξεις:
1. Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της electric-eshop ( www.electric-eshop.gr) και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια των Σερρών. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
2, πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR ) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές και σε εμπόρους, να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές. Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών, προκειμένου η επίλυση να είναι απλούστερη, Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι o Συνήγορος του Καταναλωτή και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών.
23210 39085-4
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 21:00μ.μ
Σάββατο: 09:00 - 15:00